anoniem Geplaatst: 25 april 2002 Delen Geplaatst: 25 april 2002 Wie kan mij vertellen hoe ik het BIOS van een notebook kan resetten? Het BIOS-password is nl. door de eigenaar vergeten!?!?! [ Dit bericht is bewerkt door: boge94 op 2002-05-06 15:51 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Te weinig techneuten in de zaal............ Nog niet een antwoord gehad. Dat moet beter kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 staat het niet in het boekje ? Bij een gewone pc kan je wel wat met de battertij doen om het wachtwoord weg te krijgen. maar een notebook ? Ik zou de fabrikant mailen voor info hierover. Ze zullen er niet mee te koop lopen want anders heeft de beveiliging geen zin. suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 [quote:e0ef545637] Op 05-05-2002 18:56 schreef boge94: Te weinig techneuten in de zaal............ Nog niet een antwoord gehad. Dat moet beter kunnen. [/quote:e0ef545637] Je zou al een eind komen door te vertellen om welk notebook het gaat natuurlijk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2002 Bij een gewoon mobo is het een jumper eruit halen (ook als er een password opzit) Misschien is dit hetzelfde bij het mobo van een laptop maar het lijkt me eerlijk gezegd lastig om het zo te doen. GREETZ Stefan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2002 Een Jumper zul je vast niet vinden, ligt er overigens aan welk merk computer je hebt. Als je dat kan melden bedenken we vast wel een oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2002 Kijk welk merk bios er in zit: Award, AMI of zo. Op internet zijn programma's te vinden die het wachtwoord voor je resetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2002 Fabrikanten hebben vaak ook een standaard-wachtwoord op labtops dat altijd werkt... Dus dat hangt van het merk af :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2002 Op veel notebooks moet je de CMOS battery even ontkoppelen (en de pc aanzetten) om de bios te clearen. Een andere mogelijkheid kan ook, maar dan moet je ons eerst verklappen welk merk en type je notebook is :razz: [ Dit bericht is bewerkt door: mastergeek op 2002-05-08 15:59 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen