anoniem Geplaatst: 16 april 2002 Delen Geplaatst: 16 april 2002 wie weet hoe ik dit stuur moet instellen ik ben de handleiding kwijt nog beter wie weet waar een site is met de handleiding van dit stuur. stuur: kijkshop merk: actual-sim aansluiten op gameport geen usb wie weet of er ook mee onder xphome version gewerkt kan worden b:)v:)d:) sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2002 sorry voor de vele postings maar ik kreeg de melding database error Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 Wat voor stuur is het precies? Probeer eens in het config/spelbesturing en dan toe te voegen als 2 assen en 4 knoppen(als die 4 knoppen heeft) Maar vertel es wat meer over dat stuurtje want ik heb het nog niet zien liggen. GREETZ Stefan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 [url=http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Randapparatuur&product%5Fid=68065&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Computer+Hardware&productlist%5Fpath%5Fsegment=Randapparatuur]Hier[/url] staat dat barrel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 dat 2 setje met 4 knoppen hebben die dezelfde functie als die andere 4 knoppen? want dan moet je hem installeren als 2 assen 4 knoppen. GREETZ Stefan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 ja dat weet ik maar : het + blijft nietstil staan het blijft bewegen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 bewegen bij het kaliberen? probeer es te kalibreren als dat gaat en daarna es een spel uit. Als het kalibreren niet gaat gewoon toevoegen als 2 assen en 4 knoppen en proberen een spel te spelen GREETZ Stefan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2002 als ik het doe zoals jij aangeeft gaat de auto bewegen voordat ik iets doe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2002 Stefan85 bedankt voor de hulp na een avondje proberen instaleren verwijderen opnieuw instaleren en opnieuw booten accepteerde xp het stuur en kunnen we nu in een porsche rijden. :smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen