anoniem Geplaatst: 14 februari 2003 Delen Geplaatst: 14 februari 2003 [b:5e9c942b20]Ik heb een klein probleempje, ik heb zojuist van een oom een leuke Extensa 355 laptop gekregen, hij vroeg me een groot probleem op te lossen, hij kan namelijk niet meer in windows komen. Hij moet tijdens het opstarten een wachtwoord in te voeren heeft iemand hier een oplossing voor? Een crack-programmatje?Kan iemand mij hiermee helpen? bedankt!! groetjes TJ [/b:5e9c942b20] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2003 Het is al vaak gezegd. Openschroeven en een CMOs clear doen. Vind even die jumper (JP1, zit vlakbij de batterij) Even omzetten naar dat andere pinnetje, omzetten, lappie aan, lappie uit, terugzetten en klaar. Schijnt dat er laptops zijn waarbij het leeggooien langer duurt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2003 crack-programmatje kan bij laptops grote schade aanbrengen dus probeer antwoord hiervoor maar even. en als ik het helemaal goed begrijp/leest is het een windows wachtwoord :roll: druk dan maar gewoon is op ESCAPE :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2003 format C Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2003 Als het een bioswachtwoord is kan je (op eigen risico) CRCKMOS gebruiken. Dit programmaatje zet je op een bootdisk. PC daarvanaf booten en progje draaien. Bioswachtwoord wordt dan gewist. Het is een heel klein progje. Als je interesse hebt geef dan ff een mailadres. RS Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen