anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Delen Geplaatst: 24 maart 2002 Deze printer van mijn oom print dus alleen de eerste 3 regels in Word en Wordpad, maar in Excel doet hij het wel goed. Ik heb al nieuwe drivers geïnstalleerd, en alles geprobeerd, maar het lukt niet om het goed te doen... hij heeft win95. Wie heeft de oplossing want hij heeft z'n printer echt heel hard nodig! Thanx! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Je zou contact op kunnen nemen met HP! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Het kan eraan liggen, dat de buffer van de printer na die drie regels vol zit; al die tekst is opgemaakt met code enzo, en excel tekst niet... dat is erg plain. Probeer eens een stukje Kladblok van 5 regels af te drukken? (dan wel ff automagische terugloop aan :wink: ) Dat is helemaal plain natuurlijk... En anders zou je kunnen gaan uitzoeken of de buffer van de printer groter kan, kweetniet, maar het lijkt me daaraan liggen. [i:128f45cef3]Mn ouders hadden een oude Deskjet aan hun pc hangen; met Word en Wordpad gooide hij precies op de 3e regel er een hoop van die tekentjes doorheen en ging verder; in excel en notepad: geen probleem! Vandaar dus...[/i:128f45cef3] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Je ook ook WOrd opnieuw installeren, Misschien eerst de printer verwijderen en op nieuw installeren. Download gemakshalve de laatste drivers van HP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Drivers al geïnstalleerd, doet t nog steeds niet. Het probleem is sind er een kleurencartridge is bijgedaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 HP Deskjet Printers - What to do if your printer is printing strange characters or blank or [b:1978b79f03]partial[/b:1978b79f03] pages http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=hpdeskjet819045&LC=printers&Tfile=bpd09143 solving a problem with your hp deskjet 840c printer http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/docindex.pl?sni=hpdeskjet819045&pid=1&t=solve&p=C Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen