anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Delen Geplaatst: 24 maart 2002 HP Officejet 635: Ik probeer deze samen met een Laserprinter en een aparte flatbed-scanner te gebruiken, maar de software van de Officejet is zo aggressief als de piete : Alles wordt weggedrukt en het lukt me niet deze even uit te schakelen. Hij blijft proberen te verbinden en de computer doet niks meer voordat ik het ding zijn zin geef...Iemand enige tips? Ik zou het ding ook wel met andere software willen gebruiken, bijv. met OCR van Fine-Reader i.p.v. het meegeleverde Omnipage. Kanda? Ook zou ik bijv. een pakketje door de Officejet gescande A4-tjes willen 'doorvoeren' naar de laserprinter (HP-1100). Is dit mogelijk te maken? Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Schakel de Officet Manager uit: Start , Uitvoeren , type msconfig , kies opstarten en vink "Opstartprocedure Officejet 600" uit. Scheelt je een heleboel ergernis, als printer en fax kun je hem gewoon blijven gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen