anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Beste mensen, ik ben bezig een casemod te maken, in elk geval, de plannen ervoor zijn er! Ik wil zoon blauw licht in mijn kast maken en een plexiglas plaat erin zetten aan de zijkant. Ook wil ik ronde ata 100 kabels ipv de standaard platte kabels. Wie o wie weet waar ik ten eerste de ronde kabels ata100 kan krijgen, en wie o wie weet waar ik die blauwe lichtlampen vandaan haal? Bedankt, Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Kijk eens bij http://www.oc-shop.nl Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2002 Kabels kan je zelf maken. Je snijdt ze uit elkaar en doet er dan een elastiekje of plakband omheen. Heeft mijn vriend ook gedaan ivm koeling. cu Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2002 Inmiddels heb ik alle kabels gerounded, enne ik moet zeggen, het werkt perfect. met 1tje van de 4 problemen gehad, effe andersom gedaan, en weer prima werken. In elk geval, de benchmarks liegen er niet om, het snelheidsverlies met gerounde kabels wat nogal gevreesd wordt, valt reuze mee! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen