anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Ik heb een Plexwriter 12/10/32A. Werkt prima. Alleen deze week gebeurde er voor mij iets onverklaarbaars. Een audio-cd waarvan de nummers in elkaar overgaan wordt op een Fujufilm-cd met pauzes tussen de nummers gebrand. Op een Nashua rewritable worden geen pauzes gebrand, dus wel een goede kopie. Ik heb gebrand met WinOnCd, Easy CD, Clone CD en EAC. Instelling op DAO. Dus de rw geeft een goede en de Fuji-disc een verkeerde kopie. De Fuji heb ik voor het eerst gebruikt, mat ander merken nooit last gehad. Wie weet waar dit aan kan liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Lijkt me niet dat dat aan de cd-r kan liggen - zeker niet als je Disc At Once brandt. Het moet een instelling zijn van je schrijfprogramma, of een fout in het image/origineel, maar dan zou het ook op die rewritable moeten staan. Ik zou nog maar even goed rondneuzen in je brandprogramma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Hoi, Ik gebruik zelf NERO, en daar is altijd standaard 2 seconde pauzes tussen de nummers ingesteld... Dus zoiets zal het bij jou ook wel zijn, alleen vaag dat het bij die cdrw's niet zo is. Groetjes, Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2002 Probleem is opgelost. Ik brandt audio uit gewoonte altijd op 4X. Nu zijn de discs die ik heb gebruikt 16X, en als ik nu 8X aanhoud gaat het goed. Te traag branden kan dus ook, kom ik achter. Bedankt voor de reacties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen