anoniem Geplaatst: 21 maart 2002 Delen Geplaatst: 21 maart 2002 Altijd als ik online ben heb ik het volgende: bijvoorbeeld outlook of trillian maakt een meloditje dat er iets binnen is gekomen, en vervolgens is m'n systeem erVOOR eventjes heel traag. Heb dit op meerdere systemen (zowel 98,98SE als ME met IE5 als IE6 en andere software)... iemand enig idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2002 Op zich niet onlogisch, omdat het geluidsbestand eerst geladen moet worden voor het afgespeeld kan worden. Dat kost altijd resources natuurlijk. Op wat voor systeem draai je het spul? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 [quote:7790d35953] Op wat voor systeem draai je het spul? [/quote:7790d35953] Verschillende PC's. Oa. PII-400 en een PIII-900. Bijde hebben er last van. 56k verbinding. Loopt ook vaak te stotteren in de melodies... terwijl winamp het wel gewoon goed doet verder (niet aan of zo tijdens de storing) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Volgens mij is je modem, of iig de driver daarvan de boosdoener. Op de een of andere manier zal ie de nodige resources "gijzelen", getuige het feit dat het alleen optreed als je aan het internetten bent. Wellicht biedt een driverupdate soelaas? Euh, gebruik je 1 modem trouwens, of hoe steekt het spul in elkaar? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen