anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Hallo Ik heb een AMD K6 2 400 MHZ met een shuttle spacewalker moederbord. Met een asus V6600 en een SB Live 1024. Verder zit er een brander en een netwerkkaart in. De computer beschikt over 128 MB SDRAM. Ik gebruik de computer alleen voor muziek teksverwerking en internet. Mijn probleem is dat hij heel vaak vast loopt. In 16 of 32 bit krijg ik telkens een niet reagerende computer. In 256 kleuren gebeurd het minder vaak maar zijn mijn fotos niet om aan te zien. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??? Owja het gebeurde ook met een andere videokaart. Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 vertel er even bij welk OS je gebruikt. Dan kunnen we vast iets meer zeggen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 De V6600 vreet heel veel voeding, het is mogelijk dat je voeding dat niet aankan, of dat je moederbord niet genoeg voeding door kan geven. Heb je drivers voor het moederbord (chipset) geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Ik gebruik wiin 98 SE Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen