anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Hallo, sinds kort doet mijn pc nogal vreemd. Hij start plotseling opnieuw op, alsof de stroom even uitvalt. Soms knalt ie tijdens de opstartprocedure er al uit. Heel vervelend. Wat zou dit kunnen zijn? Ik denk zelf dat het iets hardwarematigs is... JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2002 Het kan een probleem van warmte zijn, doet de fan van je voeding cq processor het wel, vaak kan dit een oorzaak van dit probleem zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2002 inderdaad ik ben het met tornado eens ik heb dit ook eens gehad mijn procesor werd te heet en vertoonde dus dezelfde kuren ook heb je kans dat er dus wel iets met je hardware is (videokaart )zit hij goed in het slot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 Ik heb ook zoiets gehad. 3 nieuw aangeleverde pc's op mijn werk vertoonden dezelfde kuren. Random Reboots. Na een hoop testen bleken alledrie!!!! de pc's over slecht geheugen te beschikken. Na vervanging nergens meer last van gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 Bij mij bleek het moederboard niet in orde. Na vervanging probleem voorbij. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 ik heb het ook gehad. na de laatste programma's die had geinstalleerd weg te gooien deed ie het gewoon Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen