anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Delen Geplaatst: 16 maart 2002 Heb ik Windows XP op mijn PC gezet, blijkt mijn modem niet te werken. Xp zegt: modem op compoort 3, terwijl hij op compoort 1 zit. Enig idee hoe ik dit verander in de BIOS?? Onder XP lukt het in ieder geval niet!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2002 Zo te lezen gebruik je dus een extern modem. Mischien dat het helpt als je in de bios je compoorten vast insteld op com 1 en com 2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Ik ga uit van een intern modem. En dan staat dat ding prima zoals hij nu staat. Een intern modem [i:8e74f975e4]hoort[/i:8e74f975e4] op COM3 (of op COM4) te staan. Simpelweg is dit een kopie van COM1 die net zo werkt maar met een ander adres. Beetje lastig om dat zo uit te leggen, maar neem maar van me aan dat zo prima zou moeten werken. Als dat ding het dan toch niet doet, dan zou ik eerst proberen om de driver (opnieuw?) te installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2002 welke modem heb je vaak leest XP hem uit als netwerkadapter heb ik nl ook gehad configuratiesys. nieuwe hardware toevoegen uit lijst netwerkadapter kiezen naar map van je driver verwijzen *inf bestand instaleren en kijken of ie werkt bij mij en een heleboel ander jongens die ik geholpen heb werkt dat wel windows plug& play or windoos f... and pray Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen