anoniem Geplaatst: 15 maart 2002 Delen Geplaatst: 15 maart 2002 Mischien een vraag die al diverse malen gesteld is , ik heb een ouwe philips brander maar die word niet herkend door XP . Moet ik hier de drivers van downloaden of kan iemand mij zeggen hoe ik hem aan de praat krijg ? Of is het prullebak ? Mvr gr : Peter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2002 En een firmware update? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2002 Tip: Zoek eens op dit forum. De 3610 is populair dus altijd wat te vinden. Dit zou het antwoord kunnen zijn: http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=5762&forum=3 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2002 Klopt helemaal die oplossing hehe.. :smile: Leuk. Als ik nou ook iets terugkreeg *lol* :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2002 Nou , ik de firmware gedownload , gefashed , wat denk je , windows ziet hem nog steeds als een gewone cd-rom ! Dat heb ik nou weer !!!! Nogmaals HELLUP. Trouwens nog bedankt voor de reakties. Groetjes Peter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Eindelijk , ik kan weer branden , maar niet zoals ze bij XP beweren zonder een programma !!! Wie weet hoe ik dit kan inschakelen ofwel downloaden ? Peter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen