anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Delen Geplaatst: 12 maart 2002 [Serieus] De laatste twee dagen snurkt mijn pc ontzettend. Ik weet dus niet waar zoiets aan zou kunnen liggen. De ene keer doet zij het alleen als ik veel tegelijk doe op de pc, maar ook wel als ik helemaal niets doe. Tips? D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 [niet serieus] maak hem wakker!!! gooi een emmer water over hem heen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Nee warda007, da's gemeen ! Knijp gewoon effe z'n neusje dicht :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Ik heb een keer gehad dat ik de hele avond zat te denken dat de buurman wel erg aan het boren was, bleek dus mijn 2hd welke overleden was :sad: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Ik had net zoiets.... Na 3 dagen ontplofte mijn voeding! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Controleer of het lawaai van de ventilator (voeding, case fan, CPU) komt of van de harde schijf. Zoveel lawaaibronnen zijn er nou ook weer niet dacht ik zo. Nou ja, misschien dat je buurman bijzondere muziek draait ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 ik zal hem eens openschroeven (de pc, niet de buurman :grin: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 Heb het ook een keer gehad. Bleek dat het er een stukje plastic tegen de ventilator zat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen