anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Beste mensen, Ik zit met de volgende vraag. Ik wil graag mijn volume van mijn pc-speaker harder maken. Ik gebruik een progje waarbij ik een bepaalde waarschuwing krijg via de pc speaker. Dit moet ik op-tijd horen. Vandaar dat ik het volume wil verhogen. Kan dat? en zo nee, is er een alternatieve oplossing voor een schakelingetje ofzo met een versterker o.i.d. of een nieuwe speaker? Bedankt voor de tips en reacties! Groeten Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 Misschien kun je de draad van het speakertje afkoppelen en aansluiten op een speaker die je ook wel op een diskman kunt aansluiten.(zo speaker met ingebouwde versterker). Vervorming door oversturing kun je misschien opvangen door er een regelbare weerstand tussen te monteren. Suc6. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 Goed idee, bedankt! Dat ga ik zeker proberen te doen. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2002 Heel vaag staat mij nog ergens bij dat er een mogelijkheid aanwezig zou zijn om de aansluiting naar de PC Speaker door te verbinden met sommige geluidskaarten...??? (In sommige gevallen natuurlijk minder wenselijk, maar toch...) Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2002 Dat is een perfect idee man! Ik heb een SB 5.1 live, dus genoeg aansluitingen daarvoor. Ik kan het zeker proberen, moeite waard in ieder geval! Groetjes Wouter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen