anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Kan iemand mij vertellen waar ik nog een 5 1/4 schoonmaakdiskette kan kopen of heeft iemand dat nog misschien ergens thuis liggen en gebruikt het toch niet meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Waarom wil je dat ding schoonmaken? Doet ie het niet meer? Ik heb nog wel een extra drive voor je liggen als je dat wil... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Het is een 5 1/4 drive voor de amiga. Dus ik heb niks aan een 5 1/4 drive als deze voor een pc is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Is dat een andere interface dan? Ik heb van Amiga's geen kaas gegeten, dus in dat geval vrees ik dat ik je niet kan helpen. Succes dus maar... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Ik vond er nog een in m'n "archief". Deze is ca. 5 jaar oud en ooit aangeschaft bij Andos Computers, Doetinchem. Merk: Manhattan. Een bijbehorende website is niet vermeld, mogelijk kun je een zoekactie loslaten op "Manhattan, Computer Products". Suc6, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Lion heeft [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=51993&forum=4&1]hier[/url] nog een reactie gegeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Ed, Jeroen, 1000 x excuus: na 1 dag werk achter de PC (zaak) wil je thuis wel eens op 't verkeerde klikken...! Wat me m.b.t. de topic te binnen schoot: Ook bij Office Center hebben ze m.i. ook nog een redelijk assortiment "cleaning stuff". Groet, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen