anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Ik heb sinds dat ik vorige week winamp af aan het spelen was problemen met mijn geluid. Na een tijd hield winamp er plotseling mee op en kreeg ik op geen enkele mogelijkheid meer geluid uit mijn pc. Uiteindelijk heb ik mijn hele harde schijf geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd. Helaas kreeg ik er alleen een hele irritante piep voor terug. Winamp opnieuw installeren werkt ook niet, want die wil niet eens afspelen (tijd loopt wel, maar balkje niet) en geluid vie de cd-rom is ongelofelijk slecht !! Kan er een probleem zijn met mijn moederbord of een ander probleem !! en wie weet een oplossing. Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 ==> crosspost staat ook in mobo forum... SLOTJE of anders verplaatsen naar multimedia forum (hoort 'ie meer thuis lijkt me) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 Dit lijkt eerder op een driver-probleem. Wat voor geluidskaart is het? onder welke OS werk je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 Ik gebruik windows 98 en heb een onboard geluidskaart (asus A7S-VM socket A Motherboard). (Heb dit bericht 2 x geplaatst wist niet dat dat niet de bedoeling was, excuses) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen