anoniem Geplaatst: 8 maart 2002 Delen Geplaatst: 8 maart 2002 Ik kan met geen mogelijkheid de BIOS Setup binnenkomen. Het vasthouden van de toetsen F10,F2 of wat dan ook reageren niet tijdens een boot. Weten jullie misschien hoe ik de BIOS kan resetten (soft- hardwarematig) zodat de Funktie F2 (denk dat dit de toets is) weer werkt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2002 Voor zover als ik weet werkt bij compaq alleen de F10 toets om in de bios te komen. Kijk anders eens bij compact op de site voor een diagnose disketten voor je laptop. Als booten over een diskkette niet uitstaat is hij hier over te vangen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Diagnostics diskette aangemaakt, geprobeerd een nieuwe Diag partitie aan te maken maar dat lukt niet. Het systeem zegt dat er te weinig ruimte is. Ik geloof dat het iets met MBR te maken heeft maar hoe kan ik die ruimte reserveren ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 Je zult met FDISK of een partitie manager (bv Partition Magic) een tweede partitie moeten maken of de tweede partitie moeten vergroten. Nadeel van FDISK is dat je alle informatie op je HD kwijt kunt raken (dus eerst een backup maken). Bij mijn weten zou je echter ook direct je BIOS in moeten kunnen via de ROMpaq-floppy; je hoeft niet perse een setup-partitie aan te maken. Dit is iets minder luxueus omdat je altijd je floppy nodig hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 het is gelukt. Dank je. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen