Ga naar inhoud

TV-in en multi-mon.


Aanbevolen berichten

Ik ga een nieuw systeem kopen, voor twee doeleinden: MS FS 2002 en videobewerking. Ik dacht aan het volgende: AMD XP 1800+ ABit/MSI/Asus MoBo met 266A chipset 256 MB (geheugen is zo duur nu, plaats later wel bij) Radeon 8500 (LE?) evt. Pinnacle DC 10+ Maxtor 40 GB, 5200 RPM (OS + FS) Maxtor 60 GB, 7200 RPM voor videobewerking Terratec Sixpack 5.1 audiocard om op mijn Dolby Digital versterker aan te sluiten. Ik heb de volgende vragen: Voor FS: Dual head of twee videokaarten? En waarom? Voor videobewerking: TV-in op de videokaart of die Pinnacle DC10? Wederom, waarom? Als ik met de geluidskaart direct, en alleen, naar mijn Versterker wil (ik heb dus geen PC-speakers), is die geneomede geluidskaart de juiste? Als iemand andere ideeen over de configuratie heeft: laat maar horen! Is het nodig om al die troep bij dezelfde winkel te kopen, of kan ik gewoon bij iedere (web)winkel de goedkoopste zoeken? Hoe kies ik een merk voor geluidskaart/Mobo/Video als de chipset/specs hetzelfde zijn? Zo, da's heel wat. Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...