Ga naar inhoud

Namaak printer inkt


Aanbevolen berichten

Let op als je op een PC-discount inkt koopt.

Op PC-beurzen of discounts koop ik steeds tot grote tevredenheid (namaak) inkt voor mijn Epson printer. Steeds probeer ik een ander merk. Ik heb het merk Color Jet (paarse opdruk) enige maanden geleden eens gekocht. Dit merk was het goedkoopste. Na plaatsing in mijn Epson Photo 700 bleek er maar voor 75% inkt in de te zitten. Zowel bij de kleuren als in de zwarte. De schrik werd nog erger want na ongeveer 20 pagina`s was de inkt op! Het was een aanbieding vijf kleur + vijf zwart en zeer voordelig. Met 100% garantie volgens de doosjes. Ook in de andere doosjes bleek echter veel te weinig te zitten. Op zondag 18-maart ben ik naar dezelfde stand in de Ahoy hal teruggegaan met mijn klachten:

a. Er zit bijna niks in en b. Ik moet steeds de printkop reinigen omdat er een kleur niet doorkomt.

Ik had de lege inktpotjes bij me en ook nog een volle, maar de Belg achter de stand zei gewoon dat zoiets niet kan en wilde mijn lege potjes (uiteraard) niet eens zien! Na mijn protesten aangehoord te hebben zei hij doodleuk : ik verlies U als klant maar ik heb er nog duizenden over. Dag mijnheer! Toch wel leuk die garantie vind je niet? Ik heb nu het merk Ecolife ook op de discount aangeschaft. Na weging op mijn brieven weegschaaltje blijkt hier al 12 gram meer (kleurenpotje) in te zitten. Bij de zwarte zit er ook meer in.

Heeft iemand bijzondere ervaringen?

Wil

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben wel tevreden over inkt van Webcare. Is goedkoper dan de originele Epson inkt en ik vind de kleuren mooi. En gewoon bij de computerboer of kopieerwinkel te koop. Na een slechte ervaring met een kloon-inkt van een beurs ben ik niet zo'n voorstander van elke keer iets nieuws proberen meer. Ik vind het zonde om m'n printer te slopen om een paar cent minder uit te geven aan weer een goedkopere inkt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb geen ervaringen met (namaak) inkt maar ik ben wel benieuwd welke jij het beste vindt.

En, heb jij ervaring met papiersoorten voor het afdrukken van foto's op de Photo 700? (Ik gebruik Epson Photo Quality Glossy Paper en Tetenal High Glossy Paper).

groet, Erik

quote:
Originally posted by wycisk.1: Let op als je op een PC-discount inkt koopt.

Op PC-beurzen of discounts koop ik steeds tot grote tevredenheid (namaak) inkt voor mijn Epson printer. ...

Heeft iemand bijzondere ervaringen?

Wil


Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik gebruik EasyPrint inkt van Van Son op tetenal hoogglanspapier met een Epson 750 fotoprinter. Prima resultaten. De eerste keer moest ik er echter eerst een reinigingscartridge door heen halen. Dankzij mijn vriendelijke leverancier mocht ik die van hem gebruiken. Daarna - gewoonweg prima! Echter ik had eens een hele gele afdruk (was de bedoeling!) en toen bleek dat er uit een cartridge precies één A4 van één kleur geprint kan worden. Dat was dus erg duur: ƒ 2 voor het papier en ƒ 40 voor de cartridge. Moraal: let op met het afdrukken van hoofdzakelijk één kleur - je cartridge is zo leeg!
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Nou ik gebruik ook namaak inkt voor mijn Epson Photo Stylus printer. ( www.start-europe.de )Ik gebruik mijn printer de laatst ijd erg vaak. Ik print enorme hoeveelheden hoesjes uit. Na 20 hoesjes zijn me inktcartridges maar net iets minder dan een kwart leeg. Hen echter geen problemen mee gehad met me namaak inkt van Start. Het vloeistof moet je gewoon in de orginele cartridges spuiten en de cipje effe resetten en alles werkt perfect. Maar volgens is hangt het ook van allerlei factoren af. Welke printer je hebt en welke inkt jje gebruikt enz.. enz...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...