Ga naar inhoud

Headset + 4 speakers aansluiten?


Ga naar oplossing Opgelost door anoniem,

Aanbevolen berichten

Dag beste mensen, Ik heb al rond gekeken op het forum naar een oplossing maar overal wordt gezegd dat je een audio splitter kabel moet kopen, afijn die heb ik dus al een tijd geleden aangeschaft. Nu is de bedoeling dat je de audio splitter aansluit in de audio ingang van je PC en dan in de ene ingang de headset en in de andere de speakers. Hetgeen wat ik niet snap is, vanaf mijn subwoofer lopen er draden naar mijn PC namelijk voor rear en voor front, zou dit dus betekent dat ik met zo'n splitter alleen mijn headset kan aansluiten en rear/front? graag zou ik mijn 4 speakers en headset willen aansluiten. Hopelijk kan iemand mij verder helpen, alvast bedankt!
Link naar reactie
je sluit de headset dan dus aan op de front speakers, daar gaat je splitter tussen. of dat een mooie geluidkwaliteit op je headset oplevert is maar de vraag,bij meer kanaals geluid word het geluid verdeeld over de speakers, als jij dan alleen naar het front geluid gaat luisteren zou dat wel eens kunnen tegen vallen. Overigens spreek je bij een gaatje waar geluid uit komt van een uitgang en niet van een ingang.
Link naar reactie
  • Oplossing
Simpel, Tweede geluidskaart in je pc, daarop sluit je je koptelefoon, en dan bij je geluid instellingen schakelen tussen de speaker/koptelefoon [img:ffd036245b]http://natuurpics.nl/zooi/geluid.jpg[/img:ffd036245b] (Mijn speakers zijn geen pc speakers, maar "echte" speakers, die via een versterker digitaal S/PDIF zijn aangesloten. )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...