Ga naar inhoud

tv afspelen op desktop


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Heb beneden een tv. Heb boven op mijn werkkamer een desktopcomputer staan. Wil nu op die desktop ook ( soms tegelijk met beneden) tv kunnen kijken. Hoe kan ik dat het beste regelen? Via een speciale tv-kaart in de computer? En welke dan bv? Of is er een andere mogelijkheid. Heb KPN glasvezel....50MB/s. Desktop met moederbord M4A88TD-V EVO/usb3 met amd athlon II X4 635 proc 2,9 Ghz, 12 GB Ram. Heb full hd monitor. Voeding 450 W Mensen , ik weet het inmiddels al......gaat gewoon via kpn online...itvonline..
Link naar reactie
De mogelijkheden zijn uitgebreid dezer dagen: je kunt analoog kijken met in iedere pc een tv kaart (vaak getest die dingen, even kijken in de bieb in oude uitgaves), of met de modernere dvb-c/t ontvangers waarvan ik de exacte mogelijkheden i.c.m. de pc niet ken. Of je kunt het inderdaad via je tv provider laten verzorgen, weet niet wat daarbij komt kijken, maar als ik de reclame brochures lees is het eenvoudig te realiseren op meerdere pc's tablets etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...