Ga naar inhoud

computer als mediaplayer


Aanbevolen berichten

hi allemaal, ik heb tussen mijn eigen pc en de tv beneden een hdmi kabel. maar wil mijn pc tegelijk gebruiken terwijl beneden film wordt gekeken. ook al hebben we een redelijk nieuwe smart tv die mijn gedeelde map wel ziet. niet alle ondertiteling wordt ondersteunt, waardoor ik toch de pc zelf moet gebruiken. ik weet dat ik mijn beeld kan uitbreiden en dit lukt ook wel. het probleem wat ik heb is het geluid. terwijl beneden de film (vlc) afspeeld wil ik boven iets kijken op bijvoorbeeld youtube (usb headphone). dat ik weet heeft Windows geen standaard optie om een bepaald programma naar een bepaalde geluidsapparaat te sturen. of heb ik dit mis? mocht er geen oplossing zijn dan lijkt me het beste alternatief een mini pc naast de tv die de films uit mijn gedeelde map opzoekt. iemand suggesties? bvd, mark
Link naar reactie
[quote:b75d3fb657="dawnmage"] mocht er geen oplossing zijn dan lijkt me het beste alternatief een mini pc naast de tv die de films uit mijn gedeelde map opzoekt. iemand suggesties? [/quote:b75d3fb657] Een standalone mediaspeler (zoals wd tv live) naast je tv die je gedeelde map gebruikt. Heb je ook geen problemen met ondertitels. Zijn volgens mij ook goedkoper dan een mini-pc
Link naar reactie
[quote:37f56e9575="Bosje"][quote:37f56e9575="dawnmage"] mocht er geen oplossing zijn dan lijkt me het beste alternatief een mini pc naast de tv die de films uit mijn gedeelde map opzoekt. iemand suggesties? [/quote:37f56e9575] Een standalone mediaspeler (zoals wd tv live) naast je tv die je gedeelde map gebruikt. Heb je ook geen problemen met ondertitels. Zijn volgens mij ook goedkoper dan een mini-pc[/quote:37f56e9575] ik heb al verschillende media players gehad. de reden dat ik nu zeg pc is juist omdat al die media players of een bepaald bestands type niet ondersteunden of de ondertitel niet werkte of gewoon de timing (geluid/ondertitel/beeld) niet goed was. mijn ervaring met mediaplayers is kort gezegd zeer slecht. maar dat komt omdat ik veel ijzend ben. ik wil echt alles kunnen afspelen wat zeg maar vlc/ k-lite codexpack ook afspeelt. plus de andere dingen die een pc kan zijn ook niet altijd mis (foto's, muziek, youtube's) al die dingen kunnen niet altijd even optimaal met een mediaplayer. maar toch bedankt voor je sugestie.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...