Ga naar inhoud

Geen beeld in Mediaplayer


Aanbevolen berichten

Blijkbaar waren het toch geen junk files, maar goed. Als je niet precies weet wát je opruimt, kun je het meestal maar beter laten staan. Je zal niet de eerste zijn die windows finaal om zeep helpt met een of andere cleaner of optimizer. Tien tegen een datt het om een ontbrekende codec gaat. Als je een codec pack op je pc had herinstalleer dat dan eens. Zoniet, installeer dan bijvoorbeeld combined community codec pack, of sharks win7 codecs. Of je blijft VLC gebruiken of alternatief gom player of daum pot player.
Link naar reactie
Ik heb je een mailtje gestuurd met in de bijlage een bat script dat alle originele windows codecs weer terug plaatst vanuit de drivercache. Ik heb het script ooit gemaakt voor winXP maar ik denk dat hij ook wel werkt met nieuwere windows. Als je 1 of meerdere van de originele windows codecs verwijdert kun je krijgen wat jij hebt. bij voorkeur het script in de root van c zetten en wel ff opnieuw opstarten na het script. Het is een bat file en gezipt maar evengoed kan je virusscanner er op afgaan aangezien dat als een "onveilig" bestand word gezien maar er zit dus geen virus oid in. Helaas lag op het moment dat ik je het mailtje stuurde de site plat(of alleen ik kon er niet op) en dus heb je wel het mailtje gekregen maar niet deze post gezien denk ik. Als je het mailtje nog een keer wil hebben zeg je het maar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...