Ga naar inhoud
  • 0

Welk apparaat voor xbmc ?

anoniem

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:595687d6ad="henrie013"]Beste mensen ik heb nu een tijdje xbmc op mijn laptop staan,maar zou nu graag een mediaplayer willen met xbmx erop. Ik kan alleen geen keuze maken wat nu het beste zal zijn,ik heb zelf een samsung UE46ES7000 met internet enz. Moet ik nu een apple tv,xbmc media center,of raspberry pi kiezen ?[/quote:595687d6ad] Blijf weg van zaken als Apple!! Tenminste, als je zelf wilt bepalen hoe alles afgeconfigureerd wordt. Sinds kort ben ik in het bezit van mijn eerste model B Pi en die bevalt HEEL goed. Muziek, foto's, films, alles speelt dat kleine ding af. En voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Persoonlijk ben ik niet ze gecharmeerd door apparaten van een bekend merk. Ik bepaal wat een apparaat doet en hoe.
Link naar reactie
  • 0
Ik ben in het bezit van een apple tv 3e gen. ben er zeer over te spreken maar dan wel in combi met macbook en ipad. Wil je echter xbmc hebben dan moet je sowieso al gaan voor de 1e of 2e gen. want de 3e is niet te jailbreaken en kan daarom niet met xbmc geinstalleerd worden. Dus een apple tv is voor jou denk ik in deze geen optie ook gezien het feit dat de 1e en 2e gen een stuk duurder zijn.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...