Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds gisteren worden video's opeens erg haperend afgespeeld in VLC. Tot gister geen last van gehad, ook al bekeken video's haperen nu. Via 'berichten' kwam een hele lijst met foutmeldingen. Een kleine gedeelte hiervan: main warning: audio output out of sync, adjusting dates (-42436 us) main warning: not synchronized (-42433 us), resampling main warning: audio output out of sync, adjusting dates (-46076 us) main warning: resampling stopped after 1340673 usec (drift: 83385) main warning: not synchronized (-46073 us), resampling main warning: buffer way too early (-129458), clearing queue main debug: audio output is starving (-238313), playing silence main debug: audio output is starving (-63049), playing silence main debug: audio output is starving (-66796), playing silence main debug: audio output is starving (-71296), playing silence main warning: audio output out of sync, adjusting dates (-41336 us) direct3d debug: Created 303x32 texture for OSD Mijn vraag; wat kan ik hier nu aan doen, wat is het probleem?
Link naar reactie
VLC al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Nee, wel geupdate. Ga ik proberen. Heb je het met alle bestanden? Ja, Ook de bestanden die eerst wel af te spelen waren. En de bestanden doen het op mijn computer wel prima. Ook als ik ze dan rechtsreeks van de externe harde schijf afspeel. Andere videosoftware; met WMedia Player kon ik vanaf het begin de bestanden al niet afspelen, dan ontbrak het geluid of kwam de ondertiteling niet mee. Daarom ook overgestapt op VLC.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...