Ga naar inhoud

hoe werkt DLP 3d-ready?


Aanbevolen berichten

deze komt uit een ander topic dat nu op slot is: [quote:fab7abab32="jelle-l"]Goeiedag! Mijn naam is Jelle en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me altijd kunnen redden op technisch gebied, maar de reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik afgelopen week een beamer voor een prikkie op de kop heb kunnen tikken, en ik hier met wat vragen zit waar ik op internet ook geen enkel antwoord op kan vinden op internet :roll: Ik heb een P1220 van Acer, een DLP HD 3dReady beamer. Nu had ik op internet al gevonden dat je een computer nodig hebt met een videokaart die 3d ondersteund om via deze beamer 3d af te spelen, klopt het dat er verder geen enkele manier is om 3d af te spelen via deze beamer? Dus geen enkele 3d speler of een xbox 360 of wat dan ook? Nu heb ik als computer een HP met 2 gb werkgeheugen en een Intel G41 express chipset erin, deze moet volgens internet 3d kunnen afspelen, maar is dit hetzelfde 3d als dat mijn beamer ondersteund? Ik heb inmiddels in het Intel grafisch- en mediabesturingspaneel de optie 3D gevonden, hier kan ik wel de 3d instellingen aanpassen maar ik heb nog geen idee hoe ik dit kan aanzetten! Ik heb ook nog niks gevonden om het 3d te kunnen testen.. Dus heeft misschien iemand hier ook een idee over? Een bepaald filmpje dat ik kan downloaden, of een demo van een game waarmee ik het eventjes kan testen? Alvast hartelijk bedankt![/quote:fab7abab32]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...