Ga naar inhoud

Geluid apple tv en sony tv


Aanbevolen berichten

Hallo, Gisteren een apple tv gekocht en aangesloten. We hebben staan een sony bravia tv, bose 321, kpn receiver, kpn mediabox. Oude situatie voor aansluiting apple tv. Sony tv aangesloten op bose middels component aansluiting. Geluid via bose en boxen tv uitgeschakeld. Kpn aansluitingen heeft weinig waarde denk ik in mijn vraag. Gisteren de apple tv aangesloten via hdmi naar tv en optische audio kabel naar de bose. (bose heeft geen hdmi aansluiting) Apple tv geluid en beeld gaat goed. Alleen als we tv willen kijken hebben we geen geluid meer. Dan moeten we eerst de optische kabel uit de apple halen. (optische audio overruled blijkbaar de rest) En met alleen de hdmi aansluiting van apple tv naar de sony geen geluid van de appel tv. Hoe is het op te lossen zonder telkens kabeltjes los te koppelen/trekken. Alvast bedankt. Carla
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Carlaxx schrijft o.a.[quote:466f3e97ad]We hebben staan een sony bravia tv, bose 321, kpn receiver, kpn mediabox[/quote:466f3e97ad] Houdt dat in dat je een KPN glasvezelaansluiting hebt? Zo ja dan kom ik er op terug met mijn aansluitingen/instellingen, alleen ik heb slechts 1 tv. Wat is overigens de reden dat je 2 tv's hebt? Als ze naast elkaar staan heb je wel echt breedbeeld, grapje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...