Ga naar inhoud

Geen optie tv meer in Windows Media Center


Aanbevolen berichten

Hulp gezocht. Ik draai met een intel I3 processor en 12G geheugen op W7 Ultimate. Een maand of 2 geleden was er nog geen probleem, maar toen ik deze week weer tv wilde kijken met mijn Eyetv One module op WMC, was de optie voor de tv verdwenen. Ik heb alle hulpsites afgezocht, maar geen oplossing gevonden. Ik heb WMC al uit- en weer aangezet, de nieuwste updates gedownload, de nieuwste driver gedownload, enz. Maar de optie om tv te kijken blijft weg. Misschien is het iets heel kleins, maar ik kom er niet uit. Is er iemand die mij kan helpen? Als 2e app gebruik ik Terra Tec Home Cinema, standaard geleverd door de KPN bij mijn digitenne apparaat. Daarop krijg ik alleen NL 1+2+3 terwijl ik hierop ook alles zou moeten kunnen ontvangen. Vanmiddag heb ik de laptop van mijn schoondochter geprobeerd, en er was geen enkel prolbeem. Ik ontving alle zenders. En jammer, ze wil niet van pc ruilen.[b:b8a459cdc3][/b:b8a459cdc3]
Link naar reactie
[quote:704af93b6b="Anjo"]Wat gebeurt er als je een herstelpunt van, zeg 10 dagen geleden terugzet?? Dus van váárdat de ellende begon? Mss foutje in 1 van de updates.....[/quote:704af93b6b] Ik heb natuurlijk wel backups, die gaan terug tot begin mei. Maar als ik die terugzet ben ik alles kwijt wat er in die tussentijd gebeurt is en daar zit ik niet op te wachten. De herstelpunten gaan maar tot 1 juni en dat is niet ver genoeg terug. Ik zoek het eigenlijk meer in een instelling of iets dergelijks, weet je daar iets van?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...