Ga naar inhoud

Blu ray speler (Samsung HT-C6200) verbinden met Packerd Bell


Aanbevolen berichten

Goedenavond, Ik heb een vraag, ik wil graag mijn blu ray speler (Samsung HT-C6200) die beneden staat verbinden met mijn Packard Bell die op de 1e verdieping staat door middel van een eigen netwerk. Hoe kan ik een eigen netwerk maken zodat ik films en muziek van de Packard Bell naar de Blu Ray speler kan streamen. Alvast bedankt voor jullie moeite
Link naar reactie
Ik denk dat je bedoelt dat je een Home Cinema Systeem type HT-C6200 waarin een Blu-ray speler zit hebt. In een Blu-ray speler steek je een Blu-ray disc waarna je de inhoud kunt weergeven op je tv toestel en het geluid wordt via de aangesloten boxen van je Cinema Systeem. Maar jij wilt het omgekeerde? Van je pc streamen naar je Blu-ray speler? Dus in je speler een video-dvd (blu-ray) en op je pc-scherm dit weergeven. Volgens de Samsung specificatie heeft je Home Cinema Systeem DLNA via een draadloos netwerk of een LAN kabel naar je tv streamen. Maar dan moeten beide apparaten DLNA ondersteunen. En of je Packard Bell dat ondersteunt weet ik niet, je geeft ook geen type op. In de handleiding, tegenwoordig vaak op de bijgeleverde cd, van je HT-C6200 moet dat toch duidelijk zijn omschreven, tenminste dat is wel het geval bij mijn Philips combinatie. Succes verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...