Ga naar inhoud

Geen video afspelen in Firefox


Aanbevolen berichten

Goedeavond Wie o wie kan mij helpen. Als ik een muziek-clip aan klik in You-Tube, dan speelt hij maar eventjes. En dan stopt de muziek, en dan kan ik niks meer aanklikken in firefox. Het beeld bevriest dan. Kan dan wel gewoon IE 9 aanklikken en verder gewoon websites bezoeken, en ook YouTube beluisteren. Kan ook gewoon wel websites bezoeken met Firefox, dan geeft het geen probleem. Dus ALLEEN met YouTube heb ik er last van. Heb de problemen in help van Firefox ook belangs geweest, en de nodige plugings bij gewerkt, maar dat hielp allemaal niks. Extra gegevens. Windows 7 home Premium 32 bits Firefox 9.0.1 Alvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Goedeavond Bedankt voor de reactie. Ik heb allebeide Flash’s verwijderd, dus ook de pluging voor Firefox. Toen de computer weer opnieuw herstart, en de beide Flash’s weer geinstalleerd vanaf het bureaublad. Toen weer na Youtube gegaan, en weer muziek aangeklikt.In eerste instantie bleek het allemaal goed gaan nu. Maar dan stot de muziek, en kan ik niets meer doen met Firefox. Wel naar IE9 toegaan, en website te bekijken. En ook mijn documenten kan ik gewoon bekijken. Kan ook geen 2e scherm openen van Firefox, dus Firefox zit dan helemaal vast. Heb Firefox ook al verwijderd, en opnieuw weer geinstalleerd, maar niets help. Extra Heb nu inmiddels Firefox 10.0 er opstaan. En nu weer het precies hetzelfde. Dan doe ik een herstart van de computer, om Firefox weer werkende krijgen.
Link naar reactie
1. Restart your computer 2. Clear your cookies and cache 3. Update your plugins 4. Restart Firefox in Safe Mode 5. Troubleshoot your plugins 6. Reset your Firefox settings 7. Reinstall Firefox 8. Make a new profile 1e uitgevoerd 2e Allemaal verwijderd 3e plugings verwijderd en opnieuw geinstalleerd 4e hielp ook niet 5e mij niet duidelijk 6e ook niets geholpen 7e Firefox verwijder (ccleaner)computer weer opnieuw gestart en Firefox opnieuw installeerd. 8e nieuw account gemaakt op Youtube, maar dat heeft ook geen verbetering gebracht. wat kan er nu niet goed zijn
Link naar reactie
Nu begrijp ik no 8 (profiel) In het MozBrowser-forum wordt uitgelegd hoe je een nieuw profiel aanmaakt in Firefox: 1. Sluit Firefox af als deze is opgestart. 2. Ga naar 'Start' --> 'Uitvoeren...', typ "Firefox.exe -p" en klik op 'OK'. Profielbeheerder wordt gestart. 3. Klik op 'Profiel aanmaken'/'Create Profile' en volg de instructies. 4. Selecteer het nieuwe profiel en klik op 'Start Firefox'. 5. Firefox start met het nieuwe profiel... Zal ik in het weekend eens uit proberen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...