Ga naar inhoud

Geen beeld bij PC op Tv via s-video naar Scart


Aanbevolen berichten

Om mijn pc op tv aan te sluiten heb ik een kabel die voor het beeldsignaal van s-video (pc) naar scart (tv) gaat. Als ik deze aansluit herkent de software van ATi wel dat er een tv is aangesloten echter krijg ik geen beeld op mijn tv. Het enige wat deze laat zien is een korte ruis waarna deze weer op een blauw scherm springt. Nu heb ik deze aansluiting ook op een andere tv geprobeerd en hier krijg ik schuin over het scherm lopende strepen te zien (in rgb). Het lijkt mij dus dat het signaal wat de tv binnenkomt niet helemaal optimaal is en niet verwerkt kan worden maar wie kan mij helpen wat er fout is en hoe ik dit op kan lossen.
Link naar reactie
Ga naast zoals hierboven is gesteld de instellingen op je pc ook de hardware even na: - heb je de juiste kabel; geschikt voor de aansluiting op je pc. Kan deze het uitgangssignaal op de pc pakken, dit is s(separate/gescheiden)-video of composiet (samengesteld)-video. - heeft de tv s-video op de scartbus: dat is niet standaard, composiet video zit er wel altijd op. Kijk welke ingangen je kunt kiezen op je tv.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...