Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds kort werk mijn dvd speler/brander niet meer bij apparaat beheer krijg ik de melding dat de PCI( simple communications-controller) en dan blijkt dat de stuurprogramma's niet geinstalleerd (code28) zijn en als ik bijwerken of opnieuw istalleren doe worden ze niet gevonden via microsoft fixit het geprobeert maar dat lukt ook niet wel de verwijzing gekregen voor de Intelsite om intel AMT te downloaden maar dat werkt ook niet iemand enig idee.Werk met windows 7 32 bit
Link naar reactie
[quote:da0445d664="maximiliaan"]Sinds kort werk mijn dvd speler/brander niet meer bij apparaat beheer krijg ik de melding dat de PCI( simple communications-controller) en dan blijkt dat de stuurprogramma's niet geinstalleerd (code28) zijn [/quote:da0445d664] Die simple communications-controller is waarschijnlijk een "dial up modem". En zou dus niets te maken moeten hebben, met je dvd speler/brander probleem. Check daarvoor op de site van Microsoft in artikel 982116 [url=http://support.microsoft.com/kb/982116]Uw cd-rom-station of dvd-station ontbreekt of wordt niet herkend door Windows of andere programma's.[/url]
Link naar reactie
Ik ben naar die site van microsoft geweest maar stuit steeds op het zelfde dat de pci niet aanwezig is en zoekt dan op de computer en online naar die pci maar vind het niet .Verder naar fixit geweest en geprobeerd lukt ook niet dan wordt je verwezen naar intel voor de amt (Active Manager Technology) maar daar kom ik ook niet verder wel diverse dingen gedownload maar na het herstarten werkt de dvd brander nog niet
Link naar reactie
Het deinstalleren werkt ook niet als ik een dvd in de speler stopt hoor je dat er leven inzit maar dan stopt het en doet de player niets meer ook in deze computer geeft hij de (g:dvd drive) aan maar de dvd drive lijkt wel of hij niets leest want hij de dvd eruit en zegt dat de schijf niet goed of beschadigt is en bij eigenschappen staat dat de dvd leeg is terwijl die vol is meerdere geprobeert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...