Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Meestal wordt een beamer aangesloten met een 'VGA naar VGA kabel'. Ik heb je foto's bekeken enzie op de beamer geen VGA-aansluiting. Als dat echt alle aansluitingen op je beamer zijn, dan moet jij op zoek naar een 'VGA to S-video kabel'. Die zijn niet zo duur. Je kunt zelf gaan googelen naar 'VGA to S-video'. Ik geef je hier slechts een voorbeeld. Dan kun je kijken hoe zo'n kabel eruit ziet: [url]http://azerty.nl/producten/product_detail/602/362941/microconnect-vga-to-s-video-and-rca-0-3m-.html[/url] Misschien kun je hem elders nog goedkoper vinden. Edit: over het aansluiten: de VGA-kabel sluit je aan op de laptop. Van de 4 kleine stekkers sluit je de zwarte aan op de bovenste aansluiting op je beamer (S-VIDEO INPUT). Maar nu ik nog eens goed kijk naar de foto van je beamer, dan lijken het wel alsof daaronder tulp-aansluitingen op zitten. Wacht nog even met kopen totdat een echte kenner zich meldt!
Link naar reactie
Zo'n vga naar svideo kabel werkt alleen met videokaarten die geschikt zijn voor zo'n adapter, de meeste zijn dat NIET. VGA en svideo zijn twee verschillende signalen en niet zo maar aan elkaar te koppelen met een verloopje. Als je dus geen vga aansluiting op je beamer hebt zitten dan word het lastig en krijg je zoiets als een vga naar svideo converter en die bestaan wel maar zijn wat duurder en de resolutie en kwaliteit is beperkt, waarschijnlijk vind je zoiets wel bij merken als konig,hama,sweex,trust enzo Hier is er 1: http://www.konigelectronic.com/en_us/computer/connectivity/Electronic%2BUnits/785411 Alhoewel niet onmogelijk kan ik me bijna niet voorstellen dat je beamer geen vga aansluiting heeft, wat is het merk en type van de beamer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...