Ga naar inhoud

Creative Extigy


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heb ik de creative Extigy, leuk apparaatje echter werken mijn 5.1 speakers niet naar behoren (Creative T5400). Ik krijg geen geluid uit mijn achterspeakers (en front) wanneer ik muziek luister. Alleen met CMSS aan, dan werken alle speakers. Maar volgens mij is dit niet de bedoeling. Wanneer ik met het diagnose programmaatje de extigy en boxen laat controleren komt er netjes uit de links-achter-box, (geluid) "links-achter". Dus de boxjes lijken wel te werken. Maar wanneer ik dus muziek draai niet. Nu heb ik de FAQ's al gelezen en gedaan. Wanneer ik de Windows instellingen op '5.1 speakers' wil instellen, springt ie steeds terug naar 'surround speakers'. Ik heb de Creative Mixer op 5.1 speakers gezet, deze blijft gewoon staan. Klopt dit idd niet, of is het gewoon zo dat ik CMSS moet gebruiken? Alvast bedankt voor jullie hulp! Oscar
Link naar reactie
Muziek is vrijwel altijd stereo. Dat betekent dat het normaal is, dat er alleen geluid uit de front speakers komt. En wat afgesplitst wordt naar de subwoofer. Opmixen is de enige mogelijkheid, om geluid uit de overige speakers te krijgen. Als je een dvd afluistert met ac3/surround geluid, krijg je wel geluid uit de andere boxen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...