Ga naar inhoud

Kabel gezocht


Aanbevolen berichten

[img:b491f32c19]http://aka.fotovista.com/dev/7/5/46000157/g_46000157.jpg[/img:b491f32c19] een optische kabel met een verloopje voor jack ik gebruik dezelfde combinatie om mijn laptop aan te sluiten op mijn receiver je kan de kabel en t verloopje kopen bij de media markt, er zijn ook kabels waar aan de 1e kant al standaard een jack zit
Link naar reactie
[quote:6c07d9811d="sound"]voordeel met optisch is dat je de 2 apparaten niet via de massa aan elkaar verbind en je zo ook (in sommige gevallen) een hoop problemen bespaart blijven (brommen e.d.) voordeel met coax is dat het niet 2 keer extra omgezet hoeft te worden[/quote:6c07d9811d]Voor optisch is een eenvoudige omzetting, LED naar LED ontvanger. Voor een goede coax, is de aansluiting ook galvanisch gescheiden, in dat geval zit er ook een spoel en extra hardware tussen. Maar goed, voor een normale geluidskaart is dat dus niet het geval. Voordeel van optisch vind ik zelf dat de kabel dun is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...