Ga naar inhoud

Probleem met afspelen van films van laptop naar tv


Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem: Ik wil mijn laptop op mijn tv aansluiten om zo films te bekijken die ik op de laptop heb staan. Ik heb de laptop met de tv verbonden via een s-video stekker. Als ik windows xp opstart, dan zie ik wel het bureaublad op de tv, maar zonder icoontjes. Als ik via "configuratiescherm" naar "instellingen" ga, kan ik bij "eigenschappen voor beeldscherm" kiezen uit 2 monitoren. De 1e is het scherm van de laptop en de 2e is het scherm van de tv. Ik selecteer het 2e scherm en vink de optie aan dat het bureaublad op de tv te zien is. Het resultaat is dat ik nog steeds alleen het bureaublad zie zonder icoontjes. Het verder veranderen van instellingen bij "eigenschappen voor (meerdere) beeldschermen" levert ook geen resultaat op. De laptop heeft een Radeon IGP 320M. Als ik de film afspeel op mijn laptop, blijf ik alleen maar het icoonloze bureaublad op mijn tv zien. Wat helemaal vreemd is, is het feit dat ik een lange tijd geleden alles wel aan de praat kreeg. Wat ik mij daarvan nog kan herinneren is dat ik iets van en apart schermpje kreeg waar afbeeldingen van een standaard PC scherm op stond en ook een aparte afbeelding van een tv. Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem? Ik weet namelijk zelf niet wat ik fout en/of verkeerd doe of vergeet.
Link naar reactie
wat je nu gedaan heb is het bureaublad "uitberijden" naar de tv toe, ga maar eens met je muis naar rechts toe dan zal je zien dat hij op je tv verschijnt zet deze functie maar uit als je monitor 1 weer geselecteerd heb in dat venster klik dan op Geavanceerd, dan kom je bij de eigenschappen van je video kaart (mits de drivers goed zijn geintstalleerd) ga hier ff rond snuffellen, dan kom je er denk ik wel uit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...