Ga naar inhoud

Na crash doet TV-driver het niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn nieuwe computer crasht de hele tijd, lees eerdere post van mij voor het hele verhaal. Meestal kijk ik TV op mijn computer. Daarvoor gebruik ik Hauppauge WinTV-PVR-USB2 (extern). Maar als de computer crasht, dan krijgt de driver een conflict. De-installatie en opnieuw installeren van de driver werkt ook niet want hij blijft met een conflict. Ik moest onlangs Windows XP opnieuw installeren en de driver verschillende keren moeten proberen te installeren voordat het "toevallig" goed ging. Maar wat denk je? Computer is opnieuw gecrasht terwijl ik TV aan het kijken was, dus weer een conflict. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Waarom blijft het conflict na de-installatie en opnieuw installeren van de driver?
Link naar reactie
[quote:f75f3176ad="DeNasio"]Meestal kijk ik TV op mijn computer. Daarvoor gebruik ik Hauppauge WinTV-PVR-USB2 (extern). Maar als de computer crasht, dan krijgt de driver een conflict. [/quote:f75f3176ad] Check nadat je WinTV-PVR-USB2 hebt uitgeplugd en je pc weer aanzet, via Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo. Bij Hardwarebronnen > IRQ wel bij alle IRQ's OK staat. En check ook of de geluidskaart een wel een andere IRQ krijgt toegewezen, dan de USB 2.0 controller. Plaats eventueel de geluidskaart in een ander PCI slot. Had je de chipset drivers van je moederbord al geïnstalleerd?
Link naar reactie
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=medion+tv&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bxq%5D=&data%5BxDB%5D=&data%5BxFILTERS%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=30&select_forum=#hitstart[/url]
Link naar reactie
[quote:d33d40bb0c="Pceetje"][url]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=medion+tv&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bxq%5D=&data%5BxDB%5D=&data%5BxFILTERS%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=30&select_forum=#hitstart[/url][/quote:d33d40bb0c] /off topic/ Sorry hoor maar op deze manier kan ik ook antwoord geven op vragen. 80% van al je antwoorden bestaan uit links die helemaal niks te maken hebben met het probleem. Kijk gewoon eens eerst welke links je stuurt of stuur gewoon niet.
Link naar reactie
[quote:f78744cb6c="steven_lek"][quote:f78744cb6c="Pceetje"][url]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=medion+tv&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bxq%5D=&data%5BxDB%5D=&data%5BxFILTERS%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=30&select_forum=#hitstart[/url][/quote:f78744cb6c] /off topic/ Sorry hoor maar op deze manier kan ik ook antwoord geven op vragen. 80% van al je antwoorden bestaan uit links die helemaal niks te maken hebben met het probleem. Kijk gewoon eens eerst welke links je stuurt of stuur gewoon niet.[/quote:f78744cb6c] Ha, een junior die al voor moderator speelt, we maken het allemaal nog mee, in 80 % van die links zit wel een oplossing gewoon de moeite nemen om ze goed in te kijken , zeurpiet.
Link naar reactie
[quote:fd13ad60fe="Pceetje"]Ha, een junior die al voor moderator speelt, we maken het allemaal nog mee, in 80 % van die links zit wel een oplossing gewoon de moeite nemen om ze goed in te kijken , zeurpiet.[/quote:fd13ad60fe] Wat heeft het er mee te maken dat ik junior ben? Bij mij gaat kwaliteit boven kwantiteit en ik geef alleen antwoord als ik denk van dat weet ik, en niet telkens een link als www.google.nl of weet ik het opgeven. Dat wilde ik even zeggen het moest eruit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...