anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Delen Geplaatst: 10 maart 2005 Heeft iemand ervaring met de Turbosound hoofdtelefoons? Zie ook: http://www.hnny.nl/turbosound/ Ik wil ze aanschaffen voor m'n Sony md-speler, omdat de bijgeleverde dopjes weinig voorstellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 Dat gaat wel diep je gehoorkanaal in. :o Is op zich wel lekker voor het geluid, maar ik heb er zo m'n twijfels bij of het wel zo comfortabel is: De een z'n kanaal is wat krapper dan bij de ander... :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 Dat idee heb ik ook. Ik denk niet dat het bij iedereen past en lekker zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 Ze lijken mij ook niet erg comfortabel. Hoe veel kosten ze? Goede in-ear-monitoring doppen worden speciaal gemaakt voor jou oor en kosten dan ook een klein fortuin. Daarom denk ik niet dat dit erg lekker zal zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 [quote:d0efa5a834="Comp-Freak"] Hoe veel kosten ze?[/quote:d0efa5a834]Zie bovengenoemde site, 4de regel: ● Prijs: € 29,95 ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 En overigens zijn er 3 verschillende 'opzetstukjes' dus het is geen one size fits all dingetje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 De pasvorm lijkt me wel goed, hoor. Het gaat mij vooral om de geluidskwaliteit. De importeur juicht, maar ik kan nog geen recensies vinden op het grote net. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2005 Hmmz, voor dat geld zou ik gewoon voor sennheiser gaan. MX500 ofzo dacht ik. Dan weet je zeker dat je goede hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2005 Vriend van me heeft dit soort dingen maar dan van sony, a 50 euro... Hij kan niet meer zonder, vind het geluid stukken beter dan normale dopjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen