anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Delen Geplaatst: 27 februari 2005 hello fooks, weet iemand of er verschil maakt om een standalone dvd speler aansluit aan een pc-tv kaart of aan de video-kaart? Weet wel dat er aansluitkabels zijn das no problemo! Of kan ik het aan allebei aansluiten? thanx alot ps. heb een ati 9800 pro, pinnacle pctv.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 volgens mij niet. Gewoon proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Als je videokaart video-in heeft heb je de keuze, anders wordt het je Pctv ingang. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Gewoon even kijken welk van de twee kaarten de beste encoder heeft voor het signaal, meestal heeft de videokaart een Svhs bus maar daar zit voor de ingang gewoon een omgeleide composiet ingang op. een speciaal daarvoor bedoelde kaart heeft vaak wel een echte Svhs aansluiting en kan dan kleur en helderheid gescheiden annemen wat een veel beter beeld zal geven. enne sorry dat ik er weer ben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen