anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Delen Geplaatst: 21 februari 2005 Volgende week krijg ik mijn digitale ontvanger om via de kabel te kijken naar TVhome.Kan iemand mij advies geven hoe ik onderstaande apparatuur het beste kan verbinden.Ook graag w.b. coaxkabels. TV-3scartaansluitingen Video-2 scartaansluitingen Home Cinemaset- 1 scartaansluiting,1optische aansluiting Digitale ontvanger-1 scartaansluiting,1 optische aansluiting Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Weet nu werkelijk niemand dit????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Ik weet zo niet hoe het kastje van je digitale ontvanger er uit gaat zien, maar dit lijkt mij een vrij zinloze vraag, je zit met beperkte mogelijk heden. Je kan niks digitaal aan sluiten op je tv, om dat je daar niks digitaals op hebt zitten, dus scart van video->tv / HT->tv / Ontvanger->tv Evt. kun je met een digitale interlink (coaxiaal) wat leuker geluid krijgen als je vanuit de ontvanger een verbinding maakt met je HT-setje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Dubbel post. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Jawel, maar geef a.u.b. eens iets meer gegevens over de specificaties van de diverse aansluitingen. (Wel/niet s-video, s-video in en uit of een van beiden, rgb in/uit of een van beiden, welke coax-aansluitingen zijn aanwezig enzovoort.) Dracoplasm was me net voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Micki geeft aan dat er alleen maar scart aansluitingen op de tv aanwezig zijn. Als er nou ook types werder genoemd konden we idd maar. Maar kijkend naar zijn informatie kan ik niet meer zeggen dan mijn posting hierboven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 Bovendien als je nou eens wacht op die digitale ontvanger, daar zit nl een redelijke handleiding bij. Lees die eens Heb zelf ook zo'n ding en gewoon de instructies volgen, dan gaat t vanzelf suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 [quote:7be53cca09="Anjo"]...................................................gewoon de instructies volgen, dan gaat t vanzelf suc6[/quote:7be53cca09] Topic-starter vraagt hoe het een en ander het beste (!) te verbinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2005 [quote:0f00cd57f6="Jaap H"][quote:0f00cd57f6="Anjo"]...................................................gewoon de instructies volgen, dan gaat t vanzelf suc6[/quote:0f00cd57f6] Topic-starter vraagt hoe het een en ander het beste (!) te verbinden.[/quote:0f00cd57f6] Dat ligt eraan wat voor ontvanger het is en of ie een videokaart heeft met tv-in of tv-kaart. Ik zal zeggen RTFM (lees de handleiding) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen