anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Weet iemand een programma waarmee je een DVD RW kunt sluiten als de DVD RECORDER dit niet gedaan heeft? De DVD Recorder zelf wijgerd dit. Nero zegt als je wilt 'doorgaan' met multisessie schijf dat het geen multisessieschijf is, maar ziet wel de track. Dus de data MOET nog aanwezig zijn, en ik heb deze nog nodig. Alvast bedankt! 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 Kan je niet proberen de inhoud van die DVDRW naar je PC te kopieren de DVDRW weer leeg te maken en vervolgens in Nero opnieuw te branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 de dvdrw wordt in de pc zelf niet goed herkend. je ziet enkeld de map video_vr ? daar zitten alleen bestanden in voor het menu. het gekke is dus wel dat het op de een of andere manier niet goed afgesloten is aangezien nero toch de track zou willen sluiten, maar dit niet kan omdat het geen multisessieschijf is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 Bij mij lukt dit ook niet met dvd-rw's (dvd recorder). Wat ik doe is met bijv. tempg dvd author de opgenomen dvd rw op de pc rippen, deze zet de inhoud om in een mpg bestand, vervolgens ga ik, als het om een film gaat de reclames er tussenuit knippen, daarna schrijf ik met hetzelfde programma de inhoud als dvd weg op de pc, hierna brand ik de dvd inhoud op een dvd r of rw. Kan vervolgens de inhoud op iedere stand alone dvd speler afgespeeld worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen