anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Ik heb op mijn moederbord (Asus) high defintion audio. Drivers van Cmedia (5-12.01.0007.36). Directx 09b. En verder een 4.1 systeem van Logitech. Ik heb op twee boxen geluid bij opstarten en als ik dan in het configuratiescherm van Cmedia aangeef dat er ook nog surround boxen zijn, gaan die met de subwoofer het ook doen. Echter bij de volgende opstart is hij die weer kwijt. Iemand een oplossing voor dit probleem???? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Heb je windows ook op 4 speakers ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Yes, maar dat is ook aardig wazig, want soms vind hij bij het opstarten stereo boxen, soms quadrafonisch........ Echter bij Cmedia blijft het stug bij twee boxen na het opstarten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2005 Is er dan niemand die ervaring heeft met high definition audio????? :cry: :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen