anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Delen Geplaatst: 25 januari 2005 hallo, sinds kort heb ik win xp media center edition. alles werkt naar behoren. ik kan via de pc tv kijken en dvd's bekijken. als ik echetr een avi wil afspelen zie ik het wel op mijn beeldscherm maar niet op tv. dan blijft het venster van de mediaplayer zwart.. heeft iemand een idee hoe dit kan? alvast dank voor de reactie gr ad koch Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb dit ook wel is gehad, al was dit nog met mijn 9800Pro, volgens mij heeft het te maken met het Primary beeldscherm, ik denk dat je je TV als primary moet instellen bij de opties voor meerdere beeldschermen. Dan moet het werken als het goed is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Wat voor videokaart heb je, met welke drivers, ik heb het ook meerdere keren gehad, zowel op Nvidia als Radeon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2005 ik ben er uit. de tv is nu primary scherm en ik kan mijn avi's bekijken. wel gek dat je die keuze moet maken. nu kan ik ze dus niet op mijn monitor bekijken. is er een handige manier (iets met een toetsencombinatie) om het primary scherm te wisselen? alvast dank voor de reactie gr ad koch Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2005 [quote:d76d343dcd="adcomp"]..................................................................... is er een handige manier (iets met een toetsencombinatie) om het primary scherm te wisselen? alvast dank voor de reactie gr ad koch[/quote:d76d343dcd] Kijk a.u.b. in de gebruiksaanwijzing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 Als een ati kaart heb, kun je in de driver heel makkelijk instellen dat ie de avi's ook op je tv laat zien als je monitor als primary staat ingesteld, je hebt daar ook de keuze theater mode dan wordt de avi volbeeld op de tv gezet terwijl deze op de monitor bijvoorbeeld geminimaliseerd staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 :D dat is een goede tip. omdat de door mij gekozen grafische kaart niet voorradig is heeft de leverancier tijdelijk een andere kaart genmonteerd. zonder handleiding... gr ad koch Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen