anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Ik heb de dvd brander NEC DVD RW ND-3520A gekocht bij de computerwinkel Paradigit. Goed geinstalleert maar als ik nu een dvd afspeel dan stottert het geluid en beeld, 1x in een aantal seconden. Wat kan ik hieraan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Als het een goede dvd is, dan kun je eens kijken naar de prestaties van de speler in het systeem. Draai een testje met Nero's CD-DVD Speed. Controleer ook even de status van de ATA-controller: behoort de hoogst mogelijke (bij de speler passende) mode te hebben ingesteld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Hoe kom je bij de ATA controller? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 de speler instellen als master kan helpen. Wat voor een systeem heppie eigenlijk, CPU/geheugen/graka en spelersofware..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen