anoniem Geplaatst: 17 februari 2005 Delen Geplaatst: 17 februari 2005 volgens de vele vragen omtrent dit onderwerp(en de antwoorden)over rippen van muziek van dvd, heb ik ondertussen de dvd audio ripper geinstalleerd.maar bij het rippen van een dvd (dit gaat goed)ik krijg dus alleen de muziek op mijn harde schijf.tot zover gaat het goed dus.maar nu het probleem:als ik de muziek ga afspelen,dan stopt hij even ,en gaat dan gewoon verder hij slaat dus even een stukje over.ik heb het al verschillende manieren proberen te rippen ,maar steeds het zelfde resultaat. wie weet de oplossing bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2005 anydvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 sorry maar wat kan ik hiermee??dit is een programma om dvd mee af te spelen.maar hier kan ik geen muziek mee van een dvd afhalen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 [quote:55f62e51ed="nellis"]sorry maar wat kan ik hiermee??dit is een programma om dvd mee af te spelen.maar hier kan ik geen muziek mee van een dvd afhalen[/quote:55f62e51ed] AnyDVD omzeild de macrovision beveiliging zodat andere programma's gewoon de dvd kan benaderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 eens met taco. Gewoon op internet lezen wat anydvd is, geen pgm maar een driver die het leven op de pc met een dvd leuker kan maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 oke. bedankt voor jullie reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 [color=red:dcccf8bf7d]Ik hoor een slotje rammelen..... [/color:dcccf8bf7d] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen