Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een wmv bestand gedownload. Media Player wil hem niet afspelen, iets met license acquisition failed ofzo. Nu probeer ik hem in VideoLan af te spelen, maar wat is nu het geval: naast het gewone videoscherm opent VideoLan er nog 3 extra videoschermpjes bij. :-? In elk videoschermpje zit een soort rare gescrambelde zooi met artifacts, niks dat op video lijkt in ieder geval. Hoe kan ik zorgen dat dit weer 'leesbare' video wordt? De license echt krijgen is geen optie: het bestand is alweer wat ouder en de site waar je oorspronkelijk de license moest halen bestaat niet meer.
Link naar reactie
Dan heb je pech, zonder een geldige licentie kun je er nix mee. DRM heet dat, Digital Rights Managment Als het je toch lukt heb je een lucratief gat gevonden, 0605-de film was gratis te downloaden maar je moet daarna wel een licentie kopen om de film te activeren, een mechanisme welke wel vaker wordt gebruikt bij video-koop-sites. De drie schermpjes worden veroorzaakt doordat de film vermoedelijk voor de hoofdfilm nog twee reclame filmpjes heeft, videolan begrijpt dat niet helemaal correct en probeert ze allemaal tegelijk af te spelen.
Link naar reactie
Veel (heeeeel veel) suc6, je zult er denk ik geen "crack" voor vinden. Er is/was 1 vulnerability in DRM 2 die kon worden uitgebuit met het crack/progje "freeme" welke in eerste instantie voor wma was uitgebracht maar later is er ook een video (wmv) versie van opgedoken. Het gat is al in windowsmedia8 gedicht en , voor zover ik weet, zijn er naderhand geen nieuwe gaten gevonden. Voor het gebruiken van het gat heb/had je overigens in eerste instantie een geldige licentie nodig met een bijbehorende mediafile, aan de hand van deze combinatie kon het programma de sleutel "kraken" Getuige het niet bestaan van een gekraakte "0605" lijkt het me ook vrij zeker dat er geen crack is. Maar ik ben evengoed wel benieuwd naar je zoekactie.... 8)
Link naar reactie
[quote:019bcc8d41="rwilligen"]Veel (heeeeel veel) suc6, je zult er denk ik geen "crack" voor vinden. Er is/was 1 vulnerability in DRM 2 die kon worden uitgebuit met het crack/progje "freeme" welke in eerste instantie voor wma was uitgebracht maar later is er ook een video (wmv) versie van opgedoken. Het gat is al in windowsmedia8 gedicht en , voor zover ik weet, zijn er naderhand geen nieuwe gaten gevonden. Voor het gebruiken van het gat heb/had je overigens in eerste instantie een geldige licentie nodig met een bijbehorende mediafile, aan de hand van deze combinatie kon het programma de sleutel "kraken" Getuige het niet bestaan van een gekraakte "0605" lijkt het me ook vrij zeker dat er geen crack is. Maar ik ben evengoed wel benieuwd naar je zoekactie.... 8)[/quote:019bcc8d41] Wat bedoel je precies met... getuige het niet bestaan van een gekraakte "0605", Richard ? Ik heb hem gewoon op een schijfje staan hoor en kan hem gewoon afspelen op mijn pc. Gedownload via usenet....dus er is wel een manier om zoiets te kraken maar ik weet niet hoe zoiets werkt..... Of bedoelde je dat niet?
Link naar reactie
Er zijn (voor zover ik weet) geen gekraakte versies van 0605, wat er op het internet rondzwerft zijn analoge kopieen gemaakt via de tv-out van een videokaart naar een videorecorder oid. Het nut van beveiligingen wordt op die manier ook haarfijn bevestigd: er is geen nut, als de beveiliging echt goed is en niet te kraken dan kun je altijd nog een analoge kopie maken....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...