anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Delen Geplaatst: 9 december 2004 Ik heb hier een film met de extensie .mkv (Matroska Codec) waarin de ondertitels zijn verwerkt. Bestaat er een mogelijkheid de ondertiltels hier uit te halen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Leuk formaat he! :-? Het is mij tot nu toe geeneens duidelijk waarmee je het moet maken.... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Met deze misschien? http://ld-anime.faireal.net/guide/mkv-eng [i:d40ddbc171]Our MKV file lets you switch (or disable) subtitles in 18 different languages just by clicking.[/i:d40ddbc171] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Ik ben er toch maar weer es in gedoken en bij stom toeval vond ik het antwoord vrij vlug, huh? De laatste keer dat ik er naar zocht ben ik er maar na een paar uur mee gestopt... Je hebt virtualdubMOD nodig minimaal versie 1.5.10.1 Open je mkv en ga dan; streams/streamlist. klik de textstream aan die je wilt saven en klik op "demux", de rest lijkt me duidelijk. Simpel he!, wat kan een mens toch klooien.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2004 :lol: Klooien...inderdaad.....Had het inmiddels zelf ook al gevonden.... Helaas werkt het niet bij mijn film (het zal ook eens wel de eerste keer werken), aangezien er een fout in zit en VitualdubMod met een error afsluit. :-? Toch bedankt voor jullie reacties! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen