anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Delen Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb de film i,robot in mijn bezit. op de dvd recorder kan ik daar de nl ondertiteling kiezen, op de pc lukt mij dat niet. Welk programma zou dat op de pc kunnen doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Heb je de film op DVD? Dan zou je de ondertiteling moeten kunnen aanzetten in bv PowerDVD of WinDVD. Of is het alleen de film met losse ondertiteling? Hiervoor heb je een progje nodig als VobSub. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Het is erin gebakken, dus met Power DVD moet het lukken? die zat bij de brander. maar eens even proberen dan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Wat doe ik fout? Met PowerDVD krijg ik ook geen ondertiteling. WinDVD kan ik nog niet vinden. Wie wil de gouden tip geven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Geef even wat duidelijker aan waar de film op staat (ofiiciële dvd?) en hoe het met de ondertiteling zit (wat bedoel je met ingebakken -- op de dvd of in de film?)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Op de officiele dvd. aangezien er geen srt bestand opstaat ga ik er van uit dat de ondertiteling in de VOB bestanden zit ingebakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Bij power dvd moet je behalve bij het kiezen van de taal ook nog bovenin hetzelfde balkje (rechtsklikken tijdens afspelen film, taal) ook nog aangeven dat power dvd de ondertiteling ook moet weergeven. Waarschijnlijk is dat bij jou uitgevinkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 [quote:98b44100b4="thijs1981"]Bij power dvd moet je behalve bij het kiezen van de taal ook nog bovenin hetzelfde balkje (rechtsklikken tijdens afspelen film, taal) ook nog aangeven dat power dvd de ondertiteling ook moet weergeven. Waarschijnlijk is dat bij jou uitgevinkt.[/quote:98b44100b4] Dat was het nu heb ik het ook op mijn pc voor elkaar. bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen