anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Delen Geplaatst: 19 november 2004 Op Beurs een Dvd double-layer brander van Asus gekocht. Mijn DVDRom leest wel de dvd, gemaakt door de DosGG (gratis op beurs gekregen), maar niet een dvd gemaakt in de nieuwe brander. Wel leest hij een cd gemaakt in de nieuwe brander. Het is een LG DVDRom 8160B. In Google tot nu toe niets gevonden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Nieuwste firmware op je DVD brander geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 De nieuwe brander zonder meer geïinstalleerd zonder software. Hoe doe je dat, nieuwe firmware installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 [quote:c4a1d6a4e1="Datura"]De nieuwe brander zonder meer geïinstalleerd zonder software. Hoe doe je dat, nieuwe firmware installeren?[/quote:c4a1d6a4e1] Ga naar de website van de fabrikant en zoek de daar naar de nieuwste firmware voor jouw type brander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 ik heb er niet veel verstand maar verschillen Double-side DVD's niet van 'normale' DVD's. Misschien kan je dvdrom geen dubbelzijdige dvd's lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Eerlijk gezegd begrijp ik deze reactie niet. Ik heb geen dubbelzijdige dvd's. Ik kan een gewone data- dvd, die gemaakt is in de dubbel-layer, niet lezen in mijn dvdromspeler. Deze laatste leest wel een data-dvd, die gemaakt is door de DosGG. Wat bedoel je met de vraag "Wat is een definitie van een computer?" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Is die DVD die wel afspeelt ook met dezelfde brander gemaakt? Het kan namelijk goed zijn dat je DVD-speler moeite heeft met de DVD die jezelf gebrand hebt. Zijn ze allebei van dezelfde soort: 2x DVD-R of 2x DVD+R? Je zou ook moeten testen of de DVD die jij gebrand hebt, wel werkt in andere DVD spelers. Speelt ie wel af in je brander? off topic: [b:99849c93ff]Wat bedoel je met de vraag "Wat is een definitie van een computer?"[/b:99849c93ff] Wat onder de streep staat is het [b:99849c93ff]onderschrift[/b:99849c93ff]. Die kan iedere gebruiker op dit forum zelf aanmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 [quote:8a68af0152="Datura"]Op Beurs een Dvd double-layer brander van Asus gekocht. Mijn DVDRom leest wel de dvd, gemaakt door de DosGG (gratis op beurs gekregen), maar niet een dvd gemaakt in de nieuwe brander. Wel leest hij een cd gemaakt in de nieuwe brander. Het is een LG DVDRom 8160B. In Google tot nu toe niets gevonden[/quote:8a68af0152] probeer deze site http://www.videohelp.com/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen