anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Delen Geplaatst: 18 november 2004 Ik heb een divx avi, speelt goed af op de pc. Nu wil ik hem op een dvd zetten (normaliter geen probleem). Echter ik heb een aparte ondertitelings bestand namelijk extentie *.srt. Voor dit soort gevallen gebruik ik dvdsanta alleen pakt ie de srt niet. Iemand een suggestie voor een simpele oplossing ? (wil het met 1 hooguit 2 pgms doen). Google, sectie be, doom9 geven geen uitsluitsel voor me Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Met NeroVision kun je die divx op een DVD zetten. Intalleer FFDShow en de ondertiteling wordt automatisch meegenomen. (voorwaarde is dat de .srt exact dezelfde bestandsnaam heeft als de film zelf) Zie http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php voor een compleet stappenplan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 ga het binnenkort proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Via Nero is wel [i:e340531f72]quik-and-dirty[/i:e340531f72] de kwaliteit is een stuk lager als dat je er veel tijd in stopt. Ik doe het zelf mbv Converteren Divx > Sub in SBT Meastro > Alle bestanden in DVD Meastro... Duurt wat langer en je moet er bij nadenken maar de kwaliteit is puik :wink: Voor de guides voor omzetten naar DVD bestanden (.m2v & .mp2/.ac3) en de guide voor DVD Meastro: www.safihre.com/guides Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 moet het met nero nogaamls proberen, was in fddshow vergeten te zeggen waar ie moest zoeken. WOrdt het weekeinde wel. Tip van sapphire ook in het weekeinde, Alle suggesties nog welkom met zo min mogelijk werk. :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen